بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۷۵۸ تن انواع محصول به ارزش ۲۹.۶ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴ و ۲۵ را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش کالاخبر، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۷۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۵.۲ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۵۸ هزار و ۵۹۴ تن سیمان، ۲۶۰ هزار و ۸۴۸ تن فولاد، ۱۴۶ هزار تن سنگ آهن، ۱۶۷ هزار و ۱۵۰ تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۴۳۵ تن مس، ۶ هزار و ۳۹۵ تن آلومینیوم، یک هزار و ۷۴۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین ۴۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور و فورس کابین خوابدار در تالار خودرو مورد معامله قرار گرفت.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۶۴۴ هزار و ۸۵۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۳.۸ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۸۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۹ هزار و ۸۷۳ تن قیر، ۱۰۱ هزار و ۴۵۵ تن مواد پلیمری، ۶۹ هزار تن لوب کات، ۳۱ هزار و ۲۱۷ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۸۳۴ تن روغن، ۲ هزار و ۹۵۰ تن گوگرد، و ۳۸۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۲۳ هزار و ۵۲۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶۱۰ میلیارد تومان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها